Cześć wszystkim,
Chciałem tylko dać wam znać, że ostatnio mój e-UP! z 2019 roku zaczął odmawiać ładowania, ponieważ myśli, że nie mam P na selektorze biegów, mimo że jest w P, a moja deska rozdzielcza również pokazuje P. Światło na gnieździe ładowania tylko miga na żółto/pomarańczowo po podłączeniu kabla ładującego.
Postanowiłem zrobić pełne skanowanie kablem VCDS i nie znalazłem nic oczywistego, żadnych kodów błędów związanych z modułem ładowarki ani innymi powiązanymi komponentami. Kopałem głębiej i znalazłem właścicieli e-Golfa skarżących się na uszkodzenie mikroprzełącznika w selektorze biegów. Spróbuję i zamówiłem nowy mechanizm selektora biegów za 179 euro z VAT u dealera, nr części 12E713025G (ta rzecz miała już 4 rewizje w porównaniu do mojej starej części w samochodzie, która kończyła się literą C). W ten weekend planuję go zainstalować. Mam nadzieję, że pomoże to złagodzić problem. Jeśli ktoś inny miał podobny problem, chciałbym usłyszeć wasze doświadczenia. Będę was informował na bieżąco ...
Chciałem tylko dać wam znać, że ostatnio mój e-UP! z 2019 roku zaczął odmawiać ładowania, ponieważ myśli, że nie mam P na selektorze biegów, mimo że jest w P, a moja deska rozdzielcza również pokazuje P. Światło na gnieździe ładowania tylko miga na żółto/pomarańczowo po podłączeniu kabla ładującego.
Postanowiłem zrobić pełne skanowanie kablem VCDS i nie znalazłem nic oczywistego, żadnych kodów błędów związanych z modułem ładowarki ani innymi powiązanymi komponentami. Kopałem głębiej i znalazłem właścicieli e-Golfa skarżących się na uszkodzenie mikroprzełącznika w selektorze biegów. Spróbuję i zamówiłem nowy mechanizm selektora biegów za 179 euro z VAT u dealera, nr części 12E713025G (ta rzecz miała już 4 rewizje w porównaniu do mojej starej części w samochodzie, która kończyła się literą C). W ten weekend planuję go zainstalować. Mam nadzieję, że pomoże to złagodzić problem. Jeśli ktoś inny miał podobny problem, chciałbym usłyszeć wasze doświadczenia. Będę was informował na bieżąco ...