Up Owners Club banner
61 - 80 of 82 Posts
Cześć Raj, ja również właśnie zainstalowałem W903, podobnie jak ty to zrobiłeś. Mam jednak problemy z urządzeniem. Ciągle się restartuje, co sugeruje, że nie otrzymuje wystarczającej mocy. Czy to może mieć coś wspólnego z kablem USB C - USB A, którego używam? Czy u ciebie też się samoistnie restartuje? Dzięki. - Lodewijk
 
Discussion starter · #63 ·
Cześć Raj, ja też właśnie zainstalowałem W903, podobnie jak ty. Mam jednak problemy z urządzeniem. Ciągle się restartuje, co sugeruje, że nie otrzymuje wystarczającego zasilania. Czy może to mieć coś wspólnego z kablem USB C - USB A, którego używam? Czy u ciebie też się samo restartuje? Dzięki. - Lodewijk
Cześć Lodewijk. U mnie nigdy się tak nie działo i myślę, że to może być kabel? Czy masz inny kabel do wypróbowania? Z którego roku jest twój samochód? Może spróbuj użyć adaptera 12 V (zapalniczka), jeśli masz go pod ręką, aby również przetestować.

Raj
 
Bardziej prawdopodobne jest to, że to możliwości prądowe źródła USB, a nie kabla. Myślę, że USB w desce rozdzielczej w Up! to bardzo stara konstrukcja i prawdopodobnie nie może dostarczyć więcej niż jeden lub dwa ampery.

Można kupić przetwornice 5V, które konwertują 12V na 5V, ale o wyższych parametrach prądowych za niewielkie pieniądze, które można by zgrabnie gdzieś zamontować.
 
Cześć Lodewijk. Mój nigdy tak nie zrobił i myślę, że to może być kabel? Czy masz inny kabel do wypróbowania? Z którego roku jest Twój samochód? Może spróbuj użyć adaptera 12 V (zapalniczka), jeśli masz go pod ręką, aby przetestować.

Raj
Dzięki za szybką odpowiedź. Będę musiał zdobyć inny kabel, żeby zobaczyć, czy to robi różnicę. Mój samochód jest z 2017 roku. Mogę spróbować 12 V, ale to psuje (moim zdaniem) czystą estetykę instalacji. Wolałbym nie mieć żadnych kabli wiszących w pobliżu. Byłoby szkoda, gdyby port USB nie był w stanie zapewnić wystarczającej mocy.
 
Bardziej prawdopodobna jest wydajność prądowa źródła USB niż kabla. Myślę, że port USB w desce rozdzielczej Up! to bardzo stara konstrukcja i prawdopodobnie nie może dostarczyć więcej niż jeden lub dwa ampery.

Można kupić przetwornice 5V, które konwertują 12V na 5V, ale z wyższymi wartościami prądu za niewielkie pieniądze, które można by schludnie zamontować gdzieś.
Dzięki za odpowiedź. Tak, też tak myślałem. Ale zaskakująco wydaje się to działać dla wielu innych osób. Spróbuję przetwornic 5V jako ostateczności, ponieważ nie lubię wiszących kabli.
 
Czy tylna kamera jest zasilana z urządzenia?
Nawet jeśli nie chcesz zwisających przewodów, warto wydać kilka funtów na test z adapterem 12 V na USB (sprawdź jednak jego wydajność prądową). Jeśli kupiłeś go na Amazon, możesz go zwrócić, jeśli nie działa dla y
 
Discussion starter · #68 ·
Jeśli kupiłeś nowy kabel, sprawdź specyfikacje. Nie wszystkie kable USB A do C są takie same. Przyjrzałem się temu i wybrałem taki, który obsługuje wymagany prąd i szybkie ładowanie.
 
Ostatnio OP powiedział, że używa kabla USB-C do USB-A, więc kabel będzie miał wbudowany chip do identyfikacji mocy, którą kabel może obsłużyć. Jasne, może to być wadliwy kabel, ale wydaje się mało prawdopodobne, aby kabel USB-C nie mógł dostarczyć wystarczającego prądu. Nadal obstawiam, że źródło USB Up! jest marginalne - to poprzedza USB-C. Innym łatwym testem jest podłączenie kabla i jednostki ekranu do domowego gniazdka zasilania, które jest oznaczone jako wysoki prąd, zwykle obsługujące porty USB-C, a także porty USB-A.
 
Cześć

No więc moja jednostka dotarła dzisiaj - Zamontowałem główną jednostkę i kamerę cofania - ale jeszcze nie poprowadziłem prawidłowo przewodu kamery cofania.

Użyłem standardowego mocowania z uchwytu na telefon - tylko tylnej części.

Następnie rozebrałem samoprzylepny wspornik montażowy i użyłem części, która mocuje się do ekranu za pomocą śruby.

Zrobiłem aluminiową płytkę - około 25 mm x 45 mm i użyłem samoprzylepnej podkładki lustrzanej, aby zamontować ją do oryginalnego uchwytu telefonu.

Wywierciłem i nagwintowałem otwór M5, aby użyć oryginalnej śruby mocującej (trzeba było ją skrócić i zamontować również nakrętkę blokującą).

Do tej pory zajęło to około 2 godzin... muszę jutro poprowadzić przewód i podłączyć światło cofania.

Jeśli chodzi o kamerę - spędziłem może 1 godzinę (z 2) próbując ją zamontować w samochodzie - ale mi się nie podobało - więc zamontowałem ją pod nawisem nad tablicą rejestracyjną.

Wyjąłem jedno ze świateł tablicy rejestracyjnej i odkręciłem 4 (5?) śruby Torx u góry zderzaka i poprowadziłem przewód przez gniazdo światła i górną część zderzaka.

Następnie umieściłem kamerę w pozycji i zamontowałem światło - właśnie zamontowane - bez modyfikacji zderzaka.

Ponownie zamontowałem śruby u góry.

Muszę jutro wyjąć tylne światło i poprowadzić kabel.

Naprawdę zadowolony

Zamontowałem również samoprzylepne nóżki pod urządzeniem - aby podnieść je na wsporniku - aby utrzymać je pod lekkim napięciem, aby nie trzęsło się podczas jazdy.

Zamontowałem również automatyczny włącznik świateł z oddzielnym czujnikiem (10 minut)..

View attachment 11983
View attachment 11982
View attachment 11985
View attachment 11984
View attachment 11981
Hej Simon, gdzie mogę dostać ten ekran do mojego vwUp? Nawiasem mówiąc, czy to kopiuj i wklej z istniejącego Garmina?
 
Nie rozumiem tego... Wygląda mi to na normalne gniazdo USB typu A, które powinno akceptować wtyczkę typu A na kablu...
 
Nie rozumiem tego... Wygląda to dla mnie jak normalne gniazdo USB typu A, które powinno akceptować dowolną popularną wtyczkę typu A na kablu (wchodzi tylko w jedną stronę - jeśli przekręcisz ją o 180 stopni, nie pasuje, w przeciwieństwie do wtyczek typu C lub apple lightning, które działają w obie strony we właściwych gniazdach.)
Trudno to zobaczyć na zdjęciach, ale gniazdo wydaje się być zagłębione o około 20 mm (widać to trochę na drugim zdjęciu), więc żaden kabel się nie zmieści, ponieważ plastik uderza w szczelinę.
 
Nie rozumiem tego... Wygląda to dla mnie jak normalne gniazdo USB typu A, które powinno akceptować dowolną popularną wtyczkę typu A na przewodzie (wchodzi tylko w jedną stronę - jeśli obróci się ją o 180 stopni, nie pasuje, w przeciwieństwie do wtyczek typu C lub Apple Lightning, które działają w obie strony w odpowiednich gniazdach).
Cóż, dziś po południu usunąłem płytkę, mocowanie USB wypadło z miejsca, wcisnąłem je z powrotem w mocowanie i teraz wszystko wygląda dobrze.
 
Kamera samochodowa jest włączona tylko wtedy, gdy jest zasilana. Zasilanie jest pobierane z połączenia USB na górze. Celowo wybrałem to urządzenie, ponieważ ma 5 V 2,4 A, chyba?

View attachment 11971
View attachment 11970

Stworzyłem mocowanie, kupując inne mocowanie, odcinając wypustki i przyklejając do niego mocowanie magnetyczne.

View attachment 11972

Stworzyłem również sekcję, która zatrzaskuje się w urządzeniu z odpowiednią metalową płytką przymocowaną do mocowania magnetycznego. Użyłem do tego kawałka plastiku z serwisu eBay i odciąłem złącze z uniwersalnego uchwytu na telefon. Możesz pociąć ten dostarczony, ale ja tego nie zrobiłem.

View attachment 11975
View attachment 11973
View attachment 11978
View attachment 11977

Być może skomplikowałem sprawę, ale byłem wybredny co do tego, gdzie znajduje się urządzenie i chciałem, żeby można je było wyjąć między podróżami

Posprzątam to, kiedy będę miał czas, ale działa dla mnie bardzo dobrze. Mam nadzieję, że to wystarczająca ilość informacji
Cześć,
Szukałem czegoś takiego. Czy wydrukowałeś to w 3D? Czy masz może pliki?
Czy można je udostępnić?
 
61 - 80 of 82 Posts